Uvjeti – Nema predaje
Skip to content

uvjeti

Uvjeti prodaje putem internet trgovine nemapredaje.hr

Naziv i skraćeni naziv tvrtke:
EnerGym PRO društvo s ograničenom odgovornošću za usluge
EnerGym PRO d.o.o.

Sjedište / adresa: Okićka ulica 12, 10000 Zagreb
Direktor EnerGym PRO d.o.o. : Goran Vanjković

MBS: 081445660
OIB: 88250031740
IBAN: HR5924020061101101741

Temeljni kapital: 20.000,00 kn
Upis u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-22/25483

Adresa elektroničke pošte: podrska@nemapredaje.hr

Značenje izraza navedenih u ovim općim uvjetima

  1. Prodavatelj – EnerGym PRO društvo s ograničenom odgovornošću za usluge
  2. nemapredaje.hr – web stranica u vlasništvu Prodavatelja.
  3. Kupac – svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluga izvršila registraciju svojih podataka i naručila proizvod ili uslugu.
  4. Korisnik “EnerGym” – svaka osoba koja web stranicu “nemapredaje.hr” koristi za svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanje informacija o pojedinom proizvodu.
  5. Korištenje “nemapredaje.hr” – pristup stranici nemapredaje.hr radi dobivanja informacija o sadržaju iste i / ili ostvarivanja web trgovine.
  6. Online kupnja ili web trgovina – ostvarivanje kupnje proizvoda putem “nemapredaje.hr”.
  7. Proizvodi – svi proizvodi koji su istaknuti na “nemapredaje.hr”, a koje je moguće kupiti putem web trgovine.

Opći uvjeti

Ovi opći uvjeti vrijede za sve korisnike internetske stranice. Ulazom na internetsku stranicu korisnik potvrđuje da je upoznat s ovim općim uvjetima te je u cijelosti s njima suglasan. U slučaju kršenja ovih općih uvjeta, EnerGym PRO ima pravo upotrijebiti sva pravna sredstva za otklanjanje prekršaja.
Kupac je svaka pravna i fizička osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske.
Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s društvom EnerGym Pro u svojstvu prodavatelja.
Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.

  1. Nositelj svih prava na internet stranici nemapredaje.hr je trgovačko društvo EnerGym PRO d.o.o. (u daljnjem tekstu EnerGym PRO). Korištenje usluga web trgovine “nemapredaje.hr”, svih pridruženih stranica i servisa na nemapredaje.hr omogućuje da se potrošači u svakom trenutku upoznaju s ovim Uvjetima prodaje (u daljnjem tekstu: Uvjeti) i da ih u potpunosti razumiju i prihvaćaju.
  2. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koje se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem nemapredaje.hr web trgovine te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu između potrošača (kao krajnjeg kupca) i nemapredaje.hr web trgovine, te se smatraju sastavnim dijelom takvih ugovora. Prava i obveze odnose se na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, načine plaćanja, jamstva, reklamacije i povrat, dostavu, zaštitu tajnosti osobnih podataka i drugih pitanja vezanih uz korištenje “nemapredaje.hr” i online kupnju.
  3. Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju s ovim Uvjetima i da ih redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama.
  4. Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je s trenutkom narudžbe proizvoda.
  5. Putem “nemapredaje.hr” moguće je izvršiti kupnju proizvoda samo na području Republike Hrvatske što podrazumijeva dostavu kupljenih proizvoda isključivo na istom području.
  6. Kupac može biti jedino punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor o imenima i računima maloljetnika i potpuno nesposobnih osoba mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a ugovor s djelomično poslovno sposobnom osobom može se zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje protivno odredbama Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
  7. Korisnici “nemapredaje.hr” dužni su dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca, a suprotno postupanje ovlašćuje Prodavatelja da ne prihvati takav korisnički pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi “nemapredaje.hr”.
  8. Prodavatelj je ovlašten, bez prethodnih obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, drugih podataka vezanih uz web trgovine kao i sve ostale sadržaje “www.nemapredaje.hr” zbog čega su Korisnici “nemapredaje.hr “dužni prilikom svake posjete web stranici pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakvih odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na nemapredaje.hr internet stranici.
  9. Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup “nemapredaje.hr” i podatcima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja “nemapredaje.hr” ukoliko je ista nastala zbog protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. i drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje “nemapredaje.hr”.
  10. Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i / ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na “nemapredaje.hr”. EnerGym PRO zadržava pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda koji su postavljeni prema informacijama od proizvođača.
  11. EnerGym PRO postavlja na web stranicu sve materijale, fotografije i tekst u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšali odabir prilikom kupnje. EnerGym PRO jamči da fotografije proizvoda potpuno odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne pogreške kod opisa proizvoda ne odgovara. Odstupanja su moguća jedino ako proizvođač izmijeniti neku od karakteristika ili sadržaja proizvoda. U tu svrhu opisi i slike se redovito i detaljno provjeravaju.

Sklapanje i raskid ugovora o prodaji

  1. Online kupnja može se ostvariti jedino ako kupac ispravno popuni obrazac kod kupovine sa imenom, prezimenom, adresom isporuke, te e-mailom ili se registrira na predviđenom mjestu na “nemapredaje.hr”. Prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca ili podataka kod kupovine kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke. Ovi Uvjeti, kao i pojedini prodajni uvjeti naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu EnerGym PRO d.o.o. za sklapanje Ugovora s kupcem koji svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili drugačije utvrđenim ovim Uvjetima iste prihvaća što se smatra da je sklopljen ugovor između kupca i EnerGym PRO d.o.o., a prema uvjetima prodaje navedenima u ovim Uvjetima.
  2. Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina odabranog proizvoda ili usluge putem “nemapredaje.hr” web trgovine uz plaćanje odgovarajućih naknada – cijene od toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije i putem: internet narudžbe-web trgovine, tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom, telefone s ljudskim posredovanjem.
  3. Kupac je ovlašten odabrati mogućnost da ga Prodavatelj obavijesti o novim proizvodima, proizvodima na akciji sl. (Newsletter). Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno ispunjenih traženih podataka) na e-mail Kupca će biti dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji.
  4. Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na “nemapredaje.hr”, a uz svaki proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda te cijena.
  5. Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u “košaricu”, klikom na link “Košarica”. Ukoliko Kupac izvrši kupnju proizvoda koji je u međuvremenu prodan, tada će Prodavatelj kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupku (povrat uplaćenog iznosa, kupnja drugog proizvoda ili isporuke proizvoda istog tipa kada ga Prodavatelj nabavi od svojih dobavljača). Prodavatelj, osim navedenih obveza, ne odgovara Kupcu u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi.
  6. U “košarici” se nalaze svi proizvodi koje je kupac odabrao za kupnju zajedno s cijenom proizvoda i cijenom isporuke te ukupnom cijenom (MPC). Ukoliko Kupac želi nastaviti s kupnjom odabira veze “Kupi”, sustav dalje vodi automatski do stranice “Narudžbe” na kojoj je potrebno potvrditi podatke koje je kupac dao prilikom registracije, dostave, potvrditi ili eventualno izmijeniti račun dostave i odabir načina plaćanja (virmansko plaćanje ili plaćanje pouzećem). Detalji računa mogu se promijeniti u odnosu da li račun prima fizička ili pravna osoba.
  7. Po izvršenju gore navedenih koraka web trgovine i odabirom “Kupi” na stranici “Narudžba”, sustav automatski vodi Kupca na stranicu “Potvrda narudžbe”. Na njoj se nalaze podaci o broju narudžbe, plaćanju kao i obavijest o podnošenju potvrde. Također sadrži ponudu prodaje odabranih proizvoda, obavijest o e-mail adresi, telefon na koji Kupac može dobiti sve potrebne informacije. Cijene poziva ovise o cijeni pružatelja telekomunikacijskih usluga kupca.

Cijena

  1. Cijene proizvoda su navedene u kunama i eurima te sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene ne uključuju troškove povezane s dostavom proizvoda.
  2. Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodnih obavijesti kao što je ovlašten bez prethodnih obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodnih obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i / ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije kupnje.
  3. Ukoliko dođe do pogreške u cijeni nekog proizvoda navedenog na stranici, a vi ste ga naručili, obavijestit ćemo vas što je prije moguće i dati vam mogućnost potvrđivanja narudžbe po ispravnoj cijeni ili neće doći do sklapanja ugovora.

Plaćanje

  1. Plaćanje kupljenih proizvoda kupac može izvršiti putem virmana (internet bankarstva) ili direktno kartičnim plaćanjem preko WSPay sustava.

    Platiti je moguće:
    • JEDNOKRATNO
      • Diners, Discover, Maestro, Mastercard i Visa karticama, putem KEKS Pay-a ili
    • NA RATE
      • PBZ CARD
        2-36 rata putem VISA Premium, VISA Inspire i Maestro kartica PBZ-a uz slijedeće minimalne iznose:
        do 6 rata minimalni iznos 69€ (519,88 kn)
        7- 12 rata minimalni iznos 249€ (1.876,09 kn)
        13 – 24 rata minimalni iznos 2.499 € (19.582,17 kn)
        25 – 36 rata minimalni iznos 4.999 € (37.664,96 kn)
      • ERSTE CARD CLUB
        2-12 rata putem Diners te Maestro, Mastercard i VISA kartica Erste banke i grupacije MB+ kartica uz slijedeće minimalne iznose:
        do 6 rata minimalni iznos 69€ (519,88 kn)
        7 – 12 rata minimalni iznos 249€ (1.876,09 kn)
  2. Sve uplate bit će izražene u hrvatskoj valuti. Naplaćeni iznos na vašem računu debitnim, odnosno kreditnim karticama pretvara se u lokalnu valutu prema tečaju udruga kreditnih kartica.
  3. Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku primitka novčanih sredstava na žiro-račun Prodavatelja.

Izjava o korištenju WSPay-a

nemapredaje.hr (prodajno mjesto) koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Dostava

Isporuka na području Republike Hrvatske je putem DPD-a na kućnu adresu kupca.

Troškove dostave za narudžbe ispod 66,36 € (500,00 kn) plaća kupac, dok je za vrijednost kupnje preko 66,36 € (500,00 kn) poštarina za kupca besplatna. O visini troškova dostave kupac će biti upoznat prije potvrde narudžbe.

Rok isporuke je 2-5 radnih dana od zaprimanja narudžbe ( vikendi i praznici su isključeni) za proizvode koji se nalaze na skladištu. Bez obzira na navedeno, zbog posebnih okolnosti, rok isporuke može biti produžen o čemu će EnerGym PRO posebno obavijestiti kupca. EnerGym PRO ne preuzima odgovornost za štetu koja bi mogla nastati zbog dužeg roka isporuke osim u slučaju namjere ili krajnje nepažnje. Rok isporuke glomaznih paketa (bicikala i sprava) je do 10 radnih dana za proizvode koji se nalaze na skladištu.

Proizvodi će biti dostavljeni na adresu na kojoj mora biti osiguran pristup i parkiranje dostavnog vozila. Dostave se u pravilu provode u prijepodnevnom terminu. Naručene proizvode kupac je dužan preuzeti u odrađenom satu i danu na adresi dostave. U slučaju da kupac u vrijeme dostave ne može preuzeti pošiljku, može je preuzeti u najbližoj poslovnici DPD Croatia d.o.o. U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom vremenu te je potrebna ponovna dostava, kupcu se obračunavaju dvostruki troškovi dostave.

U slučaju dostave fitness sprave ili opreme teže od 5 kg u stambenu zgradu ili kuću paket se dostavlja do ulaznih vrata zgrade ili kuće.

U slučaju narudžbe za fitnes spravu, uređaj će biti isporučen u dijelovima. Upute za montažu dostavljaju se zajedno s paketom.

Proizvodi će biti zapakirani i zaštićeni tako de se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Preporučuje se da kupac pošiljku pregleda pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave, te da ih odmah reklamira dostavljaču koji je robu isporučio, odnosno odbije preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja, Kupac prilikom preuzimanja robe potpisuje otpremnicu i na otpremnici navodi sve primjedbe vezane uz dostavu (oštećenje ambalaže, manjak i sl.) te je tada predaje dostavljaču koji će je uzeti kao potvrdu o dostavi / preuzimanju.

Upute za povrat robe

Upute za jednostrani raskid ugovora

  1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
    Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.
    Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
    Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da proizvod nije korišten.
  2. Povrat uplaćenog iznosa
    Povrat sredstava u obliku u kojem je proizvod plaćen vrši se u roku 14 dana od dana primanja obavijesti o raskidu ugovora pod uvjetom vraćanja proizvoda. Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda.
  3. Povrat robe i troškovi povrata
    Paletni proizvodi ili proizvodi težine iznad 40 kg mogu se vratiti na adresu Cargo-partner d.o.o. uz naznaku za EnerGym PRO d.o.o., Zelena aleja 45, 10410 Velika Gorica ( radnim danom od 8-16 sati).
    Proizvodi lakši od 40 kg mogu se vratiti na adresu Brozova 30, 10000 Zagreb (radnim danom od 8:30-16:30 sati).

    Trošak povrata robe snosi kupac.
    U slučaju povrata proizvoda molimo ispunite Obavijest o jednostranom raskidu ugovora, koju možete isprintati OVDJE.
    Kupac može predati i vlastitu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da raskida ugovor, uz navođenje broja narudžbe.
    Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka roka od 14 dana od dana primitka pošiljke. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga ili kada je kupac osobno robu vratio na prethodno navedena skladišta.
  4. Stanje proizvoda
    Kupac je obvezan vratiti proizvod nekorišten, neoštećen te u originalnoj, neoštećenoj ambalaži i nepromijenjenoj količini. Kupac smije pregledati i isprobati primljen proizvod samo u opsegu koji je nužno potreban za utvrđivanje stvarnog stanja ( prirode, karakteristike, funkcionalnost proizvoda) te kao što se to obično izvodi u prodavaonicama.
    Svako testiranje koje odstupa od navedenog podrazumijeva se kao korištenje proizvoda. Ako je predmet povrata proizvod kupljen kao komplet, potrebno je vratiti sve dijelove kompleta. Povrat pojedinačnih dijelova kompleta nije dozvoljen.
  5. Odgovornost kupca za umanjenje vrijednosti robe
    U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
  6. Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je (pri čemu pojam roba ima jednako značenje pojmu proizvoda):

    Zakon o zaštiti potrošača, čl. 79
    1. ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
    2. predmet ugovora proizvod ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
    3. predmet ugovora proizvod koji je izrađen po specifikaciji Kupca ili koji je jasno prilagođen Kupcu
    4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
    5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
    6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
    7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
    8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
    9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
    10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
    11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
    12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
    13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na fizičkom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

IZUZETAK ZA SLUČAJ KUPOVINE PROIZVODA PO NARUDŽBI

Sukladno članku 8. stavku 3. i članku 79. stavku 1. točka 3. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj ističe posebne uvjete za proizvode po narudžbi. Proizvodi koje prodavatelj nema na svojem skladištu u Zagrebu, te ih mora naručiti posebno za kupca od proizvođača ili dobavljača su proizvodi po narudžbi. Takvi proizvodi prilagođeni su kupcu/potrošaču jer se isti, zbog svoje specifičnosti, cijene i raspoloživosti, naručuje samo zasebno – po nalogu kupca/potrošača. Takvi proizvodi su iznimno rijetko naručivani uslijed visoke cijene istih, posebnih karakteristika, posebnih uvjeta čuvanja i skladištenja i sl., te se stoga ne drže na lageru prodavatelja, ali se mogu naručiti posebno za kupca od proizvođača/dobavljača i isporučiti u dogovorenom roku koji je naveden na ponudi po kojoj kupac plaća ukoliko se slaže s ovim Uvjetima i rokom isporuke navedenim na ponudi. U tom slučaju u ponudi koju kupac zaprimi piše rok isporuke naveden u danima ili tjednima po zaprimljenoj uplati. Nakon što kupac uplati po takvoj ponudi i prodavatelj naruči proizvod posebno za kupca od proizvođača/dobavljača, kupac više nema pravo na raskid ugovora, tj. na odustajanje od kupovine uplaćenog proizvoda, povrat nakon isporuke ili zamjenu za drugi proizvod. Ukoliko se radi o proizvod po narudžbi za kupovinu takvog proizvoda vrijede posebna pravila jer se isti nabavlja samo iznimno – po nalogu kupca. Za slučaj takve kupovine, nakon potvrde narudžbe, činom uplate navedenog iznosa na ponudi, više nije moguć odustanak od narudžbe niti jednostrani raskid ugovora.

Za slučaj nejasnoća molimo Vas da se prije narudžbe i uplate po ponudi posavjetujete s našim prodajnim predstavnikom.

POSEBNA NAPOMENA:

Kupac – pravna osoba ima pravo raskinuti ugovor o kupoprodaji jedino ukoliko je Prodavatelju ostavio naknadi rok za ispunjenje ugovora, odnosno u slučaju postojanja nedostatka rok za predaju stvari bez nedostatka, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene, a Prodavatelj u naknadno ostavljenom roku nije postupio sukladno uputi Kupca.

Kupac – pravna osoba ima pravo raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ukoliko ga je Prodavatelj obavijestio da neće ispuniti ugovor ili iz okolnosti slučaja navedeno proizlazi. U svemu ostalome, za kupce – pravne osobe primjenjuju se gornje odredbe koje vrijede za fizičke osobe/potrošače.

Reklamacija robe

EnerGym PRO odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, sukladno primjenjivim propisima.

  1. Ukoliko proizvod ima nedostatak vidljiv kod preuzimanja pošiljke (npr. Oštećenje ambalaže), kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.
  2. Kupac može prilikom dostave reklamirati proizvod ako proizvod nema karakteristike koje je pružatelj usluge izričito obećao, ako je poslan pogrešan proizvod ili u pogrešnoj količini, boji ili drugačije odstupa od narudžbe kupca.
  3. Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (npr. proizvod je ogreben ili oštećen što je nastalo uslijed transporta ili krivog skladištenja) što kupac utvrdi nakon što je otvorio proizvod prije korištenja i montaže, a što je utvrđeno od strane ovlaštenog servisa – kupac ima pravo tražiti popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Ako je zatražen popravak ili zamjena, a to nije moguće u razumnom roku moguće je zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca (raskid ugovora).

Da bi imao pravo na raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa, kupac mora prodavatelju najprije dati primjereni rok za ispunjenje ugovora – rok  za isporuku proizvoda bez nedostatka ili za popravak proizvoda. Samo iznimno kupac može raskinuti ugovor bez da prethodno da prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora i to ako:

  • vam je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili
  • iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku ili
  • zbog zakašnjenja prodavatelja ne možete ostvariti svrhu radi koje ste sklopili ugovor.

Tek nakon isteka primjerenog roka za ispunjenje ugovora, ako prodavatelj ne isporuči proizvod bez nedostatka ili proizvod ne popravi, možete raskinuti ugovor i tražiti povrat uplaćenog iznosa i u zahtjevu trgovcu dati primjeren rok za ispunjenje vašeg zahtjeva. 
Zahtjev za povrat novca zajedno s rokom povrata prodavatelju uputite pisanim putem, kako biste se mogli pozvati na svoj dopis u mogućem kasnijem postupku ako prodavatelj odbije vaš opravdani zahtjev. 
Iako zakonom nije propisano da je uz reklamaciju obvezno priložiti i račun, za sigurnije ostvarenje vaših potrošačkih prava uputno je da proizvod ili uslugu s nedostatkom reklamirate s računom jer ćete tako dokazati da ste uslugu ili proizvod kupili od određenog trgovca, a tako ćete i dokazati da ste proizvod reklamirali u propisanom roku.

Materijalni nedostatci za koje EnerGym PRO odgovara:

  • materijalni nedostatci stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato
  • materijalni nedostatci koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca (nakon kupnje) ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga

Podrazumijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Nedostatak postoji:

  • ako stvar ne odgovara opisu, vrsti količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
  • ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak
  • ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
  • ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
  • ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise EU i propise RH, tehničke standarde ili ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje
  • ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
  • ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili drug upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati
  • ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanaca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označavanju
  • ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montiranja, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaju i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara
  • ako je stvar za koju je bilo predviđeno da se instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupac, a nepravilna instalacija odnosno montaža je posljedica nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili u slučaju stvar s digitalnim elementima koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Primjerenost proizvoda za normalno korištenje obično se provjerava s obzirom na uobičajenu robu jednake vrste ili uzimanjem u obzir izjava pružatelja usluge o karakteristikama robe, koje je do pružatelj usluge ili proizvođač putem reklamiranja, predstavljanjem proizvoda ili navođenjem na proizvodu.

EnerGym PRO ne odgovara za nedostatke:

  • ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati, ali odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike
  • u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca, osobito ako nastanu zbog nepravilnog korištenja, mehaničkih oštećenja ili nedovoljnih zahvata (popravak)

Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na prodavatelju.
Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

Dokazivanje nedostataka

U slučaju da se nedostatak na proizvodu ustanovi u roku od šest mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav nedostatak postojao već pri samoj kupnji. Drugim riječima, prodavatelj koji tvrdi suprotno, to će morati i dokazati, te ujedno snositi troškove vještačenja. 

Ako je od dana predaje proizvoda proteklo više od šest mjeseci, a prodavatelj ne prizna postojanje nedostatka na proizvodu, to će se dokazivati vještačenjem koje plaća prodavatelj ili kupac, ovisno o rezultatu vještačenja.

Rok za obavijest prodavatelju

Ako kupac uoči kvar ili nedostatak na proizvodu, da bi ostvario pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, prodavatelja mora obavijestiti u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrilo nedostatak. 
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke koji se pojave u roku od dvije godine od predaje stvari.
Kod prodaje rabljenih stvari može se ugovoriti da prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke tog proizvoda godinu dana, umjesto dvije godine.

Reklamacije proizvoda nakon preuzimanja proizvoda kupac šalje na obrascu za podnošenje reklamaciju koji može pronaći OVDJE prodavatelju putem:

  • E-pošte: info@nemapredaje.hr
  • Poštom na adresu prodavatelja: EnerGym PRO d.o.o., Okićka ulica 12, 10000 Zagreb

Kada je kupac pravna osoba za njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila o materijalnim nedostacima.

Jamstvo za ispravnost proizvoda

Proizvod ima jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvom davatelj jamstva jamči za ispravnost stvari tijekom jamstvenog roka. Jamstvo je važeće uz pridržavanje uputa na jamstvenom listu. Ako nema informacije o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili podaci o tome nisu poznati, kupac može kontaktirati prodavatelja s ciljem prikupljanja informacija.

Ako prodavatelj jamči za ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njegove predaje kupcu, kupac može ako stvar nije ispravna zahtijevati od prodavatelja da stvar popravi u razumnom roku ili da mu umjesto nje preda ispravnu stvar.

Kupac može ostvariti jamstvo neposredno kod prodavatelja ili u njegovom ovlaštenom servisu, koji je obvezan izvršiti popravak proizvoda u razumnom roku, a u suprotnom proizvod zamijeniti drugim proizvodom.

Povrat proizvoda u jamstvu vrši se u skladu s uvjetima koje proizvođač navede na jamstvenom listu. Kupac povratom proizvoda u jamstvu ne snosi troškove.

Zaštita osobnih podataka

  1. Prodavatelj prikuplja osobne podatke kupaca samo u onoj mjeri potrebnoj za ispunjenje obveza, informiranje o novim i akcijskim proizvodima i dostavi promotivnih materijala, unapređenju odnosa s Kupcima te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
  2. Prodavatelj se obvezuje zaštititi osobne podatke kupca sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobni podaci neće ni na koji način biti predani trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršenje isporuke kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, sukladno zakonu, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupca.
  3. Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Izjava o kolačićima (Politika kolačića)

  1. Kako bi stranice „nemapredaje.hr“ ispravno radile, one moraju na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (Cookies). Prema regulacijama EU, „nemapredaje.hr“ prije spremanja Cookiesa mora zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem web stranice „nemapredaje.hr“ internet trgovina korisnik pristaje na upotrebu Cookiesa.
  2. Korisnik isključivanjem kolačića odlučuje hoće li dopustiti pohranjivanje kolačića na svom računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati I konfigurirati u web pregledniku koji korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće postoji mogućnost da stranica neće moći koristiti neke od funkcionalnosti koje daje EnerGym PRO web trgovina.

Ostale odredbe

  1. 1. Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na „ nemapredaje.hr “ samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na „ nemapredaje.hr “, u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja „ nemapredaje.hr “ na drugim web stranicama je zabranjena.
  2. Prodavatelj zadržava pravo dati prava za objavljivanje bilo kojeg materijala, dijelova „www.nemapredaje.hr “ trećoj osobi samo u slučaju sklopljenog ugovora koji uređuje prava i obveze Prodavatelja i trećeg koji objavljuje informaciju.
  3. Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od proizvođača / distributera proizvoda.
  4. Kada „ nemapredaje.hr “ odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Opći uvjeti u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju se u odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
  5. Iako Prodavatelj ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili točne. U tom slučaju će Prodavatelj obavijestiti Kupca koji je podnio narudžbu nakon čega Kupac ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti. Fotografije uz proizvode samo su ilustrativne prirode.
  6. Prodavatelj zadržava pravo na objavljivanje sadržaja na engleskom jeziku U slučajevima kada:
    • se radi o nazivu proizvoda, dijelova istih ili funkcija na engleskom jeziku
    • se radi o izrazima na engleskom jeziku koji su općeprihvaćeni u hrvatskom jeziku odnosno kada se radi o zajedničkoj terminologiji.
    • postoji rizik da se značajne informacije ne mogu dovoljno precizno prevesti na hrvatski jezik, a da se ne izgubi njihovo značenje i smisao.

Temeljem Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, od dana 15. veljače 2016. godine s radom je započela Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe propisana je obveza prodavatelja sa sjedištem u Europskoj uniji, koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama i online tržištima koji su uspostavljeni u Uniji, da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku vezu s Platformom za ORS. Predmet Uredbe izravno je primjenjiv u državama članicama EU.

Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS https://ec.europa.eu/odr.

Primjedbe i prigovori

ukladno čl. 10 ZZP, Internet trgovina nemapredaje.hr omogućuje Vam da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: info@nemapredaje.hr
Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u roku od 15 dana.