podrska@nemapredaje.hr
KARDIO Bicikl Orbitrek Traka za trčanje Veslački ergometar Ostalo
SNAGA Girje, bučice, šipke Trake, gume Klupice, stalci Podloge za vježbanje Home Gym Ostalo
FUNKCIONALNI TRENING Girje, bučice, šipke Trake, gume Klupice, stalci Podloge za vježbanje Lopte Ostalo
TERAPIJA MASAŽA Električni masažer Masažna pomagala
TECH/GADGETI Pametno povezivanje Senzori srčane frekvencije
INTERIJERI Podovi Ormarići i klupe Recepcije Projektiranje
Naziv i skraćeni naziv tvrtke:EnerGym PRO društvo s ograničenom odgovornošću za uslugeEnerGym PRO d.o.o.
Sjedište / adresa: Okićka ulica 12, 10000 ZagrebDirektor EnerGym PRO d.o.o. : Goran Vanjković
MBS: 081445660OIB: 88250031740IBAN: HR5924020061101101741
Temeljni kapital: 20.000,00 knUpis u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-22/25483
Adresa elektroničke pošte: podrska@nemapredaje.hr
Ovi opći uvjeti vrijede za sve korisnike internetske stranice. Ulazom na internetsku stranicu korisnik potvrđuje da je upoznat s ovim općim uvjetima te je u cijelosti s njima suglasan. U slučaju kršenja ovih općih uvjeta, EnerGym PRO ima pravo upotrijebiti sva pravna sredstva za otklanjanje prekršaja.Kupac je svaka pravna i fizička osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske.Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s društvom EnerGym Pro u svojstvu prodavatelja.Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.
nemapredaje.hr (prodajno mjesto) koristi WSPay za online plaćanja.
WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Isporuka na području Republike Hrvatske je putem DPD-a na kućnu adresu kupca.
Troškove dostave za narudžbe ispod 66,36 € (500,00 kn) plaća kupac, dok je za vrijednost kupnje preko 66,36 € (500,00 kn) poštarina za kupca besplatna. O visini troškova dostave kupac će biti upoznat prije potvrde narudžbe.
Rok isporuke je 2-5 radnih dana od zaprimanja narudžbe ( vikendi i praznici su isključeni) za proizvode koji se nalaze na skladištu. Bez obzira na navedeno, zbog posebnih okolnosti, rok isporuke može biti produžen o čemu će EnerGym PRO posebno obavijestiti kupca. EnerGym PRO ne preuzima odgovornost za štetu koja bi mogla nastati zbog dužeg roka isporuke osim u slučaju namjere ili krajnje nepažnje. Rok isporuke glomaznih paketa (bicikala i sprava) je do 10 radnih dana za proizvode koji se nalaze na skladištu.
Proizvodi će biti dostavljeni na adresu na kojoj mora biti osiguran pristup i parkiranje dostavnog vozila. Dostave se u pravilu provode u prijepodnevnom terminu. Naručene proizvode kupac je dužan preuzeti u odrađenom satu i danu na adresi dostave. U slučaju da kupac u vrijeme dostave ne može preuzeti pošiljku, može je preuzeti u najbližoj poslovnici DPD Croatia d.o.o. U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom vremenu te je potrebna ponovna dostava, kupcu se obračunavaju dvostruki troškovi dostave.
U slučaju dostave fitness sprave ili opreme teže od 5 kg u stambenu zgradu ili kuću paket se dostavlja do ulaznih vrata zgrade ili kuće.
U slučaju narudžbe za fitnes spravu, uređaj će biti isporučen u dijelovima. Upute za montažu dostavljaju se zajedno s paketom.Proizvodi će biti zapakirani i zaštićeni tako de se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Preporučuje se da kupac pošiljku pregleda pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave, te da ih odmah reklamira dostavljaču koji je robu isporučio, odnosno odbije preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja, Kupac prilikom preuzimanja robe potpisuje otpremnicu i na otpremnici navodi sve primjedbe vezane uz dostavu (oštećenje ambalaže, manjak i sl.) te je tada predaje dostavljaču koji će je uzeti kao potvrdu o dostavi / preuzimanju.
IZUZETAK ZA SLUČAJ KUPOVINE PROIZVODA PO NARUDŽBI
Sukladno članku 8. stavku 3. i članku 79. stavku 1. točka 3. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj ističe posebne uvjete za proizvode po narudžbi. Proizvodi koje prodavatelj nema na svojem skladištu u Zagrebu, te ih mora naručiti posebno za kupca od proizvođača ili dobavljača su proizvodi po narudžbi. Takvi proizvodi prilagođeni su kupcu/potrošaču jer se isti, zbog svoje specifičnosti, cijene i raspoloživosti, naručuje samo zasebno – po nalogu kupca/potrošača. Takvi proizvodi su iznimno rijetko naručivani uslijed visoke cijene istih, posebnih karakteristika, posebnih uvjeta čuvanja i skladištenja i sl., te se stoga ne drže na lageru prodavatelja, ali se mogu naručiti posebno za kupca od proizvođača/dobavljača i isporučiti u dogovorenom roku koji je naveden na ponudi po kojoj kupac plaća ukoliko se slaže s ovim Uvjetima i rokom isporuke navedenim na ponudi. U tom slučaju u ponudi koju kupac zaprimi piše rok isporuke naveden u danima ili tjednima po zaprimljenoj uplati. Nakon što kupac uplati po takvoj ponudi i prodavatelj naruči proizvod posebno za kupca od proizvođača/dobavljača, kupac više nema pravo na raskid ugovora, tj. na odustajanje od kupovine uplaćenog proizvoda, povrat nakon isporuke ili zamjenu za drugi proizvod. Ukoliko se radi o proizvod po narudžbi za kupovinu takvog proizvoda vrijede posebna pravila jer se isti nabavlja samo iznimno – po nalogu kupca. Za slučaj takve kupovine, nakon potvrde narudžbe, činom uplate navedenog iznosa na ponudi, više nije moguć odustanak od narudžbe niti jednostrani raskid ugovora.
Za slučaj nejasnoća molimo Vas da se prije narudžbe i uplate po ponudi posavjetujete s našim prodajnim predstavnikom.
POSEBNA NAPOMENA:
Kupac – pravna osoba ima pravo raskinuti ugovor o kupoprodaji jedino ukoliko je Prodavatelju ostavio naknadi rok za ispunjenje ugovora, odnosno u slučaju postojanja nedostatka rok za predaju stvari bez nedostatka, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene, a Prodavatelj u naknadno ostavljenom roku nije postupio sukladno uputi Kupca.
Kupac – pravna osoba ima pravo raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ukoliko ga je Prodavatelj obavijestio da neće ispuniti ugovor ili iz okolnosti slučaja navedeno proizlazi. U svemu ostalome, za kupce – pravne osobe primjenjuju se gornje odredbe koje vrijede za fizičke osobe/potrošače.
EnerGym PRO odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, sukladno primjenjivim propisima.
Da bi imao pravo na raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa, kupac mora prodavatelju najprije dati primjereni rok za ispunjenje ugovora – rok za isporuku proizvoda bez nedostatka ili za popravak proizvoda. Samo iznimno kupac može raskinuti ugovor bez da prethodno da prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora i to ako:
Tek nakon isteka primjerenog roka za ispunjenje ugovora, ako prodavatelj ne isporuči proizvod bez nedostatka ili proizvod ne popravi, možete raskinuti ugovor i tražiti povrat uplaćenog iznosa i u zahtjevu trgovcu dati primjeren rok za ispunjenje vašeg zahtjeva. Zahtjev za povrat novca zajedno s rokom povrata prodavatelju uputite pisanim putem, kako biste se mogli pozvati na svoj dopis u mogućem kasnijem postupku ako prodavatelj odbije vaš opravdani zahtjev. Iako zakonom nije propisano da je uz reklamaciju obvezno priložiti i račun, za sigurnije ostvarenje vaših potrošačkih prava uputno je da proizvod ili uslugu s nedostatkom reklamirate s računom jer ćete tako dokazati da ste uslugu ili proizvod kupili od određenog trgovca, a tako ćete i dokazati da ste proizvod reklamirali u propisanom roku.
Materijalni nedostatci za koje EnerGym PRO odgovara:
Podrazumijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Nedostatak postoji:
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
Primjerenost proizvoda za normalno korištenje obično se provjerava s obzirom na uobičajenu robu jednake vrste ili uzimanjem u obzir izjava pružatelja usluge o karakteristikama robe, koje je do pružatelj usluge ili proizvođač putem reklamiranja, predstavljanjem proizvoda ili navođenjem na proizvodu.
EnerGym PRO ne odgovara za nedostatke:
Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na prodavatelju.Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.
U slučaju da se nedostatak na proizvodu ustanovi u roku od šest mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav nedostatak postojao već pri samoj kupnji. Drugim riječima, prodavatelj koji tvrdi suprotno, to će morati i dokazati, te ujedno snositi troškove vještačenja.
Ako je od dana predaje proizvoda proteklo više od šest mjeseci, a prodavatelj ne prizna postojanje nedostatka na proizvodu, to će se dokazivati vještačenjem koje plaća prodavatelj ili kupac, ovisno o rezultatu vještačenja.
Ako kupac uoči kvar ili nedostatak na proizvodu, da bi ostvario pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, prodavatelja mora obavijestiti u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrilo nedostatak. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke koji se pojave u roku od dvije godine od predaje stvari.Kod prodaje rabljenih stvari može se ugovoriti da prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke tog proizvoda godinu dana, umjesto dvije godine.
Reklamacije proizvoda nakon preuzimanja proizvoda kupac šalje na obrascu za podnošenje reklamaciju koji može pronaći OVDJE prodavatelju putem:
Kada je kupac pravna osoba za njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila o materijalnim nedostacima.
Proizvod ima jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvom davatelj jamstva jamči za ispravnost stvari tijekom jamstvenog roka. Jamstvo je važeće uz pridržavanje uputa na jamstvenom listu. Ako nema informacije o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili podaci o tome nisu poznati, kupac može kontaktirati prodavatelja s ciljem prikupljanja informacija.
Ako prodavatelj jamči za ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njegove predaje kupcu, kupac može ako stvar nije ispravna zahtijevati od prodavatelja da stvar popravi u razumnom roku ili da mu umjesto nje preda ispravnu stvar.
Kupac može ostvariti jamstvo neposredno kod prodavatelja ili u njegovom ovlaštenom servisu, koji je obvezan izvršiti popravak proizvoda u razumnom roku, a u suprotnom proizvod zamijeniti drugim proizvodom.
Povrat proizvoda u jamstvu vrši se u skladu s uvjetima koje proizvođač navede na jamstvenom listu. Kupac povratom proizvoda u jamstvu ne snosi troškove.
Temeljem Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, od dana 15. veljače 2016. godine s radom je započela Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Člankom 14. stavkom 1. Uredbe propisana je obveza prodavatelja sa sjedištem u Europskoj uniji, koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama i online tržištima koji su uspostavljeni u Uniji, da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku vezu s Platformom za ORS. Predmet Uredbe izravno je primjenjiv u državama članicama EU.
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS https://ec.europa.eu/odr.
ukladno čl. 10 ZZP, Internet trgovina nemapredaje.hr omogućuje Vam da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: info@nemapredaje.hrNa sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u roku od 15 dana.